Scroll Top

Copywriting

Čemu služi copywriting?

Copywriting je proces pisanja teksta koji ima za cilj privući i uveriti korisnika da preduzme neku željenu akciju, kao što je kupovina proizvoda ili usluge, prijava na newsletter, klik na oglas ili deljenje sadržaja na društvenim mrežama.


Često se koristi u kombinaciji s drugim marketinškim aktivnostima, kao što su istraživanje tržišta, analiza ciljne publike i strategija pozicioniranja, a ključni je element u stvaranju učinkovite marketinške strategije.


Dobro napisan copy može povećati prodaju, poboljšati percepciju vašeg brenda, poboljšati SEO i povećati angažman korisnika na društvenim mrežama.


Copywriteri koriste različite tehnike pisanja kako bi privukli pozornost korisnika, izazvali emocije i potaknuli ih na delovanje. To uključuje korišćenje psihologije potrošača, istraživanje ciljne publike i korištenje reči i fraza koje su privlačne i uverljivije za korisnika.

Strateške poruke i storytelling?

Veb sajtovima su potrebne dve stvari za razvoj poslovanja.

PRAVA PUBLIKA

Storytelling je proces naracije koja ima svrhu prenošenja poruke, informacije ili vrednosti na publiku. Često se koristi u kombinaciji sa drugim marketinškim alatima, kao što su dizajn, copywriting i strategija brenda, kako bi se postigao najbolji mogući učinak.

UTICAJ

Kada se koristi u marketinške svrhe, storytelling može pomoći firmama i kompanijama da privuku i zadrže pozornost publike, uspostave emocionalnu povezanost s potrošačima, te imaju pozitivan uticaj na brend i prodaju proizvoda.

Dobro ispričana priča može pomoći u uspostavljanju brenda, privlačenju novih kupaca i održavanju lojalnosti postojećih kupaca. Korištenje storytellinga takođe može pomoći u diferencijaciji brenda od konkurencije, jer svaki brend ima svoju jedinstvenu priču koja ga čini posebnim.

SEO preko kopirajta podrazumeva kreiranje sadržaja za veb lokaciju ili drugu onlajn platformu koja je optimizovana za pretraživače. Ovo uključuje korišćenje ciljanih ključnih reči i fraza u čitavom sadržaju na način koji je prirodan i privlačan za čitaoce.
Autori tekstova mogu da koriste različite SEO tehnike, kao što je sprovođenje istraživanja ključnih reči kako bi identifikovali najrelevantnije i najprometnije ključne reči za određenu temu i strateški ugradili te ključne reči u sadržaj.
Druge tehnike uključuju optimizaciju meta naslova i opisa, korišćenje oznaka zaglavlja za strukturiranje sadržaja i kreiranje visokokvalitetnog, informativnog sadržaja koji će verovatno deliti i povezivati drugi veb-sajtovi.
SEO putem kopirajta zahteva duboko razumevanje algoritama pretraživača i ponašanja publike, kao i posvećenost stvaranju vrednog i zanimljivog sadržaja koji zadovoljava potrebe i pretraživača i čitalaca.
PISANJE TEKSTA
Pisanje teksta za veb lokaciju uključuje kreiranje pisanog sadržaja koji je posebno prilagođen za onlajn platforme. Ovo uključuje glavne stranice veb stranice, kao što su početna stranica, stranica o nama i stranice proizvoda ili usluga, kao i bilo koji sadržaj bloga ili članka.
Ciljana publika
Efikasno pisanje tekstova veb stranica zahteva razumevanje ciljne publike, kao i razumevanje glasa i poruka brenda klijenta. Kopija treba da bude zanimljiva, informativna i laka za čitanje, a takođe treba da sadrži relevantne ključne reči i fraze za svrhe optimizacije pretraživača.
Korisničko iskustvo
Kopirajt veb stranica takođe treba da uzme u obzir korisničko iskustvo, uključujući faktore kao što su vreme učitavanja stranice, lakoća navigacije i jasni pozivi na akciju. Autori tekstova treba da blisko sarađuju sa veb dizajnerima i programerima kako bi osigurali da je sadržaj predstavljen na način koji je vizuelno privlačan i lak za pristup.
Saobraćaj ka sajtu
Pored pisanja novog sadržaja, autori tekstova veb lokacija mogu takođe biti odgovorni za uređivanje i reviziju postojećeg sadržaja kako bi poboljšali njegovu efikasnost i relevantnost. Krajnji cilj pisanja teksta na veb-sajtu je da privuče saobraćaj na sajt, angažuje i informiše posetioce i na kraju ih pretvori u kupce ili klijente.

Zašto izabrati IM DIGITAL

Iskustvo i stručnost

Imamo tim iskusnih profesionalaca sa uspehom u digitalnom marketingu. Članovi našeg tima imaju stručnost u nizu oblasti, uključujući SEO, WEB Design, marketing društvenih medija, marketing sadržaja, PPC oglašavanje i još mnogo toga.

Prilagođena rešenja

Verujemo da je svako poslovanje jedinstveno, a naše usluge prilagođavamo specifičnim potrebama naših klijenata. Odvajamo vreme da razumemo vaše poslovne ciljeve i izazove i razvijamo prilagođena rešenja koja su dizajnirana da vam pomognu da ostvarite svoje ciljeve.

Komunikacija i transparentnost

Verujemo da je komunikacija ključna za uspešno partnerstvo, i posvećeni smo tome da budemo transparentni i da odgovaramo našim klijentima. Pružamo redovne novosti o napretku vaših kampanja i uvek smo dostupni da odgovorimo na vaša pitanja i odgovorimo na vaše nedoumice.

Kreativnost i inovativnost

Uvek istražujemo nove strategije i taktike kako bismo pomogli našim klijentima da ostanu ispred krive u digitalnom marketingu. Ponosimo se time što smo kreativni i inovativni u našem pristupu, i uvek tražimo načine da pomognemo našim klijentima da ostvare svoje ciljeve.

Partnerstvo i saradnja

Na naše klijente gledamo kao na partnere i posvećeni smo izgradnji jakih odnosa saradnje sa njima. Blisko sarađujemo sa našim klijentima kako bismo razumeli njihove potrebe i ciljeve i posvećeni smo tome da im pomognemo da uspeju.

Kontaktirajte nas

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Lični podaci
Kako biste želeli da Vas kontaktiramo
Podešavanja privatnosti
Kada posetite našu veb stranicu, ona može da čuva informacije preko vašeg pretraživača iz određenih usluga, obično u obliku kolačića. Ovde možete promeniti podešavanja privatnosti. Imajte na umu da blokiranje nekih vrsta kolačića može uticati na vaše iskustvo na našoj veb stranici i uslugama koje nudimo.