PPC oglašavanje
Postoje mnoge PPC (plaćene reklame po kliku) platforme koje su popularne među marketinškim agencijama i oglašivačima. Izbor PPC platforme zavisi od ciljne publike, industrije, budžeta i marketinških ciljeva oglašivača.
platforme za ppc oglašavanje
MICROSOFT ADVERTISING
(ranije poznat kao Bing Ads) je PPC platforma koja omogućava oglašivačima da prikazuju oglase na pretraživačima Bing, Yahoo i AOL. Iako ima manji domet od Google Ads, Microsoft Advertising nudi pristup drugoj publiku i može biti koristan za targetiranje određenih demografskih grupa.
AMAZON ADVERTISING
je PPC platforma koja je posebno prilagođena oglašavanju proizvoda na Amazon platformi. Oglašivači mogu koristiti Amazon Advertising za prikazivanje oglasa na rezultatima pretrage, proizvodnim stranicama i drugim delovima Amazona kako bi dostigli kupce koji su već zainteresovani za kupovinu proizvoda.
LINKEDIN ADS
je PPC platforma koja se fokusira na poslovnu publiku. Oglašivači mogu koristiti LinkedIn Ads za prikazivanje oglasa na LinkedIn platformi, ciljajući specifične industrije, poslovne funkcije i profesionalne demografske podatke.
Šta obuhvata Reklamiranje na različitim Platformama
- Upravljanje Google AdWords-om
- Integracija sa Google Merchant Center
- Search & Display oglašavanje – Google Ads
- Ponovno ciljanje na različitim kanalima
- Optimizacija stope konverzije
- Mesečno izveštavanje
- Optimizacija za pretraživače
- Kreiranje viralnog sadržaja (posteri, promo fotografije, flajeri…)
- Dizajn kompletne stranice.
- Svakodnevne objave na stranici
- Povezivanje sa sajtom (ukoliko postoji)
- Interakcija sa posetiocima
- Targetiranje idealne ciljne grupe
- Promovisanje (sponzorisanje) sadržaja i same stranice ciljnoj grupi klijenata.
- Kreiranje sadržaja – Grafički dizajn
- Povezivanje sa Facebook-om
- Povezivanje sa sajtom (ukoliko postoji)
- Planiranje i vođenje kampanje
Benefiti Google Ads-a OGLAŠAVANJA
Benefiti FB/Instagram OGLAŠAVANJA
PRECIZNO CILJANJE PUBLIKE
Jedan od najvećih benefita Facebook oglašavanja je mogućnost preciznog ciljanja publike. Oglašivači mogu targetirati korisnike na osnovu demografskih podataka, interesovanja, ponašanja, lokacija i drugih faktora. To omogućava oglašivačima da svoje oglase prikažu samo onim ljudima koji su relevantni za njihovu ponudu.
DIVERSE VRSTE OGLASA
Facebook pruža različite vrste oglasa koje oglašivači mogu koristiti, kao što su slike, video snimci, karusel oglasi, oglasne table, oglasi za prikupljanje potencijalnih kupaca i još mnogo toga. Ovo omogućava oglašivačima da kreativno pristupe svojim kampanjama i prilagode ih svojim ciljevima.
RETARGETING
Facebook oglašavanje omogućava oglašivačima da primene retargeting strategije kako bi ponovno dosegli ljude koji su već pokazali interesovanje za njihovu ponudu. Ovo pomaže u povećanju stope konverzija tako što se oglašava ponovo potencijalnim kupcima koji su već pokazali interesovanje za određeni proizvod ili uslugu.
ANALITIKA I PRAĆENJE REZULTATA
Facebook pruža detaljne analitičke alate koji omogućavaju oglašivačima da prate rezultate svojih kampanja u realnom vremenu. Možete pratiti broj prikaza, klikova, konverzija, angažmana i drugih metrika. Ovo omogućava oglašivačima da bolje razumeju performanse svojih kampanja i optimizuju ih za postizanje boljih rezultata.